Dzīvokļus pērk Facebook?! Nekustamo īpašumu aģenti sociālajos tīklos.

Sociālajos tīklos uzņēmumu vadītājiem un darbiniekiem, stāstot par saviem produktiem vai pakalpojumiem, sniedz priekšstatu par uzņēmuma tēlu, un veido ciešākas attiecības ar esošajiem un potenciālajiem klientiem.

Nav noslēpums, ka sociālie tīkli ir pārņēmuši pasauli un reti kurš nav reģistrējies Facebook. Sabiedrībā sociālos tīklus izmanto daudz un dažādu mērķu sasniegšanai. Arvien vairāk uzņēmēji, sper soli iekš sociālo tīklu vietnēm, lai palielinātu savu atpazīstamību, popularizētu uzņēmuma vārdu, reklamētu sava uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus u.c.

Piemēram, aģentūras TRIBUS vadītājs Igors Trošins aktīvi komunicē ar sabiedrību izmantojot savu Facebook lapu.

Ir jūtama cilvēku interese pēc reālām situācijām un nepieciešamības ieraudzīt cilvēcisko faktoru, reālas situācijas un notikumus, viedokļus un diskusijas. TRIBUS aģenti sekotājiem sniedz tieši šādu iespēju – uzzināt vairāk par aģenta darba ikdienu, dienas grafiku, dažādām situācijām un to risinājumiem. Aģenti bieži piedāvā sekotājiem uzdodot jautājumus, iesaistīties dažādu nozarei saistītu situāciju risināšanā. Viena no lielākajām priekšrocībām, sekojot šādai aģenta lapai,  ir uzzināt pirmajam. Pirmajam uzzināt par kādu, iespējams, sev vēlamu īpašumu pirms tas nav nonācis reklāmu portālos. Tāpat arī šāda lapa klientiem palīdz pārliecināties par aģenta kompetenci, ko uzņēmuma mājas lapā nevar ieraudzīt.

Aģentūra TRIBUS arī aktīvi izmanto oficiālo aģentūras Facebook lapu.

Tas ir veids, kā informēt klientus, kolēģus un partnerus par aktualitātēm nekustamo īpašumu nozarē, kā arī iepazīstināt sabiedrību ar aģentūru, tās sasniegumiem un ikdienas gaitām.

Facebook ļoti populāras kļuvušas dažādas grupas.

Grupas ir labs veids, kā cilvēkiem dalīties ar informāciju par konkrētu tēmu. TRIBUS galvenais darbības virziens ir Nekustamais īpašums, tā tirdzniecība, izīrēšana u.c., tieši tāpēc tika izveidota grupa „Dzīvokļi Rīgā – Pārdod – Izīrē”. Grupā dalībnieki ievieto īpašumus, kas tiek pārdoti vai izīrēti. Grupai šobrīd ir 35 000 dalībnieku, kas ir nemitīgi augošs skaitlis. Īpašumu īpašnieki bieži ievieto sludinājumus grupās un citur tos nepublicē, īpaši īres piedāvājumus. Attiecīgi, tas ir labs kanāls, kur sekot līdzi aktuālajiem piedāvājumiem, iespējams, citur tos nevarēs atrast.

Sociālie tīkli ir vide, kas mūsdienās palīdz saprast un izvērtēt notiekošo.

TRIBUS aģentūrai, izmantojot šos kanālu, ir svarīgi iepazīstināt klientus, kolēģus un partnerus ar sevi, nekustamo īpašumu aģenta darbu un nekustamo īpašumu nozari kopumā. Cilvēku izpratne par nozari un zināšana par darbības specifiku uzlabo tālāko komunikāciju un sadarbību.